ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Οι δάσκαλοι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι:


  • Το  να παρουσιάζουμε μια ύλη δεν είναι διδασκαλία
  • Όπου γίνεται διδασκαλία  δεν επιτυγχάνεται αναγκαστικά και μάθηση
  • Το να απομνημονεύουν οι μαθητές τύπους, ορισμούς, νόμους , δεν είναι μάθηση


Ακόμη οι δάσκαλοι της Χημείας , δεν πρέπει να ξεχνάνε ότι:


  • Η Χημεία είναι η επιστήμη που έχει ήχο , χρώμα , φώς , μυρωδιά , γεύσεις , εκρήξεις..
  • Άρα για να μάθουν οι μαθητές Χημεία , χρειάζεται να ακούσουν Χημεία ,να δουν Χημεία ,  να γευτούν Χημεία ,να σκεφτούν Χημεία και να κάνουν Χημεία


Όσο αφορά τη διδασκαλία , αρχικά θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι για να διδάξουμε Χημεία πρέπει να την γνωρίζουμε καλά και συνεχώς να ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις της.Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι κάποιος που είναι καλός στη Χημεία θα είναι και καλός δάσκαλος
Όταν μπαίνουμε στην τάξη να διδάξουμε θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας τα εξής:
  • Να γίνεται έλεγχος για την ύπαρξη γνωστικών προαπαιτήσεων και ανάκλησή τους
  • Πληροφόρηση των μαθητών για τους στόχους του μαθήματος. Διέγερση της προσοχής τους
  • Παρουσίαση του νέου μαθήματος  με χρήση φύλλου εργασίας και με την βοήθεια εποπτικών μέσων , όπως διαδραστικού πίνακα , κατάλληλων λογισμικών, βίντεο , εικόνων κλπ
  • Ενίσχυση της συγκράτησης και μεταφορά της νέας μάθησης
  • Ερωτήσεις εμπέδωσης και αξιολόγησης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ : ΟΞΕΙΔΟΑΝΑΓΩΓΗ - ΘΕΡΜΟΧΗΜΕΙΑ - ΧΗΜΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ - ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ